News from Krungthai-AXA Life

Krungthai-AXA Life Launches Customer VIP Program
Krungthai-AXA Life, a leader in health and protection insurance recently launched its New Customer VIP Program – "The Honor Program"


Krungthai-AXA Life invited everyone to join "AXASolidarityResponse"
Krungthai-AXA Life Insurance invited everyone to join the #AXASolidarityResponse campaign which initiated by AXA Group


Krungthai-AXA Life provided Care welcome gift set to employees
Krungthai-AXA Life Insurance led by Mrs. Sally O’Hara, Chief Executive Office and executives gave Care welcome gift set


"Stay Home, Stay Safe with Krungthai-AXA" campaign for customers
Krungthai-AXA Life Insurance is offering additional privileges under the "Stay Home, Stay Safe with Krungthai-AXA"


Krungthai-AXA Life launch "Fight for Doctor" campaign
Krungthai-AXA Life Insurance launch "Fight for Doctor" campaign. For customers whom purchase each new insurance policy


KTAXA partners with nationwide Hospitals to expand Telemedicine service
Krungthai-AXA Life Insurance partners with nationwide Hospitals to expand Telemedicine service for customer


Krungthai-AXA Life joined "AXASolidarityResponse" campaign
Krungthai-AXA Life joined "#AXASolidarityResponse" campaign which initiated by AXA Group to support medical and health care staff


Krungthai-AXA Life organized "Go Green Save COVID-19" activity
Krungthai-AXA Life Insurance organized "Go Green Save COVID-19" activity, which aims to raise environmental awareness


Krungthai-AXA Life Launches 'Go Green' Children's Painting Competition
Krungthai-AXA Life, the number one Green Insurance Company, has launched a children's painting contest under the theme 'Go Green'


Krungthai-AXA Life wins two awards at the Global Good Governance
The Global Good Governance Awards or 3G Awards celebrate individuals, governments, public and private institutions and NGOs


รายชื่อโรงพยาบาลที่เข้าร่วมโครงการ Telemedicine
กรุงไทย-แอกซ่า จับมือร่วมกับโรงพยาบาลชั้นนำทั่วประเทศ นำเสนอ Telemedicine หรือ บริการโทรเวชกรรม ให้กับท่านลูกค้ากรุงไทย-แอกซ่า ที่ถือกรมธรรม์ประกันสุขภาพ


กรุงไทย–แอกซ่า ออกมาตรการเพิ่มเติมรับมือ COVID-19 เพื่อลูกค้าได้รับบริการอย่างดีที่สุด
จากสถานการณ์การแพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโคโรนา 2019 (COVID-19) ที่ยังไม่คลี่คลาย บริษัทฯ ได้ตระหนักถึงความเดือดร้อนที่เกิดขึ้น
